Ännu en ny kompis.

Nu har Enzo fått ännu en till kompis,
Legolas,
 
Liza & Matte´s vovve. Hur charmig som helst..
Det första som hände var att Legolas pissade på Enzo. Oj,vad vi skrattade!
Sen gick han och strök av pisset på våra byxor.
Tackar för det, Enzo..
Haha, det blev en till dusch för Enzo (och matte) när vi kom hem.. haha..
Men det var kul iallafall :)

image20
Sötnosen LEGOLAS.

Lego började gräva i sanden/gruset, och när Enzo såg det så gjorde han likadant.
Grupptryck ;)
Det gick iaf bra för dom.
Det är så skönt att han går ihop med andra hundar.



Idag har vi varit ute ganska mkt, så Enzo deckar så fort vi kommer in..
Och han hade inte skitit en enda gång idag, förutom mitt på dagen någon gång.
Och när vi kom in alldeles nyss, så vad är det första han gör?
JO, han sätter sig och skiter på en pizzakartong,
 som jag glömt att ta bort sen jag och Emma åt tidigare idag.
Skönt att det inte blev på golvet iaf.. ;)
Hahah... Han är bra rolig!



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0