Enzo Enzo Enzo.

Snart ska vi ner på stan & kika lite.
Undra hur det går. Bara han inte skiter på gågatan... ( ! ) Då avlider jag sakta & smärtsamt.. Hahah...
Igår så sket han faktiskt precis utanför våran dörr!
Hahaha, så när vi gick ut så stank det verkligen h-lvete.
Hoppas inte grannarna märker något =P Hah..

Neej, nu ska jag ta & gå ut med Enzo innan vi ska åka :)
Är lite dålig med kameran, men det ska genast åtgärdas!

Hejsvejs.image19

Namn: Johan

tack så mycket :)

jag har också en liten jycke, en lite ludde. fast han får nöja sig med lite bilder här och var istället :)

2008-04-14 @ 19:06:34
URL: http://yamamoto.blogg.se
Namn: Johan

la just ut ett nytt foto på honom.. :)

2008-04-14 @ 19:44:47
URL: http://yamamoto.blogg.se
Namn: Johan

inte nämvärt svårt, man lägger in en kod antingen i ett blogginlägg som ett html (men då håller det bara tills inlägget är utskrivet från förstasidan)

jag kör på att ha den inlagd i sidmallen, då sitter den den sitter. ska jag langa koden? :)

2008-04-14 @ 22:25:01
URL: http://yamamoto.blogg.se


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0