Glass.

Idag gick matte & Enzo ner till McDonalds och köpte glass...
Liza, Madde, Alvin & Elina följde också med..
När vi kom dit så var Liza snäll & hämtade isvatten till Enzo så han fick dricka ur en stor mugg =)
Liza´s katt följde också med, så t.om hon drack lite ur muggen.. Sötkatt!

Nej, nu ska vi väl ta & gå ut en sväng igen :)
Blir att vara ute mkt nu när det är så varmt & skönt..

HejdåPåEr!



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0