Lördag.


image16

Idag har vi varit ute & gått lite,
mötte Wäinö,Emelie,Linnea & vovven Wilma på vägen,
så Enzo fick träffa henne idag också.

Lite senare idag ska vi åka till rättvik och äta mat hos E´s föräldrar & träffa hennes brorson William på 1½ år.
Så vi får se hur Enzo reagerar när vi kommer dit.
Han morrar lite åt småbarn, men det går nog över snart.
Ska iallafall bli skönt att inte laga mat idag.



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0