Måndag igen..

Jaha, så var det måndag igen då.
Undra vad vi ska hitta på idag då. M ska åka & jobba lite senare..
Inatt har Enzo varit super dryg, pissat och skitit hur mkt som helst!
Och imorse kräktes han. Hade väl ätit nåt konstigt, han äter ju vad som helst ;)



image18

Namn: Johan

va härligt med en blogg enbart om ens hund :)

2008-04-14 @ 09:30:09
URL: http://yamamoto.blogg.se
Namn: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Jag undrar om du vet vad det finns för kurser/utbildningar för den som vill jobba inom mode eller modetidning?


söt hund

2008-04-14 @ 09:40:24
URL: http://veckomagasinet.se
Namn: Ann

Ja, visst är det hääääärligt med valpar. Ibland har man undrar vad f..n man har gett sig in på. Men belöningen för trasiga nätter och söndertuggade saker, den kommer - jag lovar! Polara var (är) också den som skulle äta allt, och sen kom det ut i olika konsistenser. Värst var nog ändå våran pudel, hon åt ballonger!?! Må så gott/Ann

2008-04-14 @ 12:35:08
Namn: Enzo.

Jaaaa, valpar är underbara, när de sover ;) haha.. Jaaa, jag längtar tills han är rumsren & lite större.. Jag kanska har sett fel, men jag tycker att han har växt lite :)

2008-04-14 @ 12:45:28
URL: http://enzobynight.blogg.se


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0