Snö.

Har nyss varit ute & gått lite med Enzo. Har kommit massor av snö nu när det är April ( ! )
Känns ju faktiskt ganska tråkigt. Men Enzo gillar det iallafall.
utee
Här fanns det något intressant.


skor
Sen var det det där med skor också..

Enzo ute
Söt som socker, om inte sötare!

snön

Nu ligger han och leker med en av alla leksaker han har fått..
Han är nästan mer bortskämd än vad barn brukar vara :)
Men & andra sidan så är det ju våran första bebis!



Have a nice day!



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0