Torsdag.

Idag har vi tagit det mest lugnt. Var hos Liza & Lego imorse, sen gick vi hemåt, och sen lite senare så gick vi tillbaka.. Träffade flera stycken hundar på vägen dit som Enzo började busa med :)
Sen skulle Liza hämta hennes & Mattias´s son, Alvin. Så då tog vi sällskap på vägen medans vi gick hemåt..
Gick vi förbi vovven Anna där Alvin var, och sen vovven Tina..
Fick inga bra kort då, allt blev så suddigt. Tina & Enzo var inte stilla en enda sekund..

image63

Men kul verkade de ha iallafall..


På lördag ska vi till djurmagazinet, det är "hundens dag".
- Vifta på svansen tävling
- gratis kloklippning. (Enzo behöver nog inte det, han sliter ner klorna mkt ändå och sen har dom inte blivit så långa heller)
- 50% på Enzo´s mat dessutom =)
+ massa annat skoj.

Så det ska bli kul :)


Godnatt godnatt.. <3



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0