Agria.

Nu har vi försäkrat våran ögonsten också. ÄNTLIGEN!
Det var på tiden va?
Har inte riktigt fått tummen ur ..... !
Men nu så, nu är det gjort!
Och det känns riktigt bra nu eftersom Enzo börjar bli så jädra stor och springer överallt och busar med andra hundar, och rätt som det är så gör han säkert illa sig. Han är inte direkt smidig ;)

Jaja, det var inte så dyrt heller. 2200:- per år ungefär. Och det är det verkligen värt.
187:- i månaden blev det allt som allt och det gäller i 10 år. Perfekt :)


Nej, ska ta och göra lite mat sen ska vi gå ut lite :) Ha en bra dag!

Namn: christine

Hejsan!

Vilken stad bor du i ?

Och vad är det som gör just den staden bra ?



Andledningen till att jag frågar är för att det är roligt att veta vart folk bor och sen finns det så många städer i sverige som man inte ens vet om.

Sen kommer man på nya ställen också som man kanske kan åka och besöka någon gång :)

2008-08-03 @ 15:27:48
URL: http://christiinek.blogg.se/
Namn: christine

sv: Okej :)

2008-08-03 @ 16:10:25
URL: http://christiinek.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0