Drygskåp.

Idag har jag haft en jättedålig dag måste jag säga.
Enzo har varit skitdryg!
Det började redan när jag vaknade av telefonen som ringde.
Då var det bara att stressa upp, springa ut med Enzo så han fick göra sina behov.
Sen kommer vi in och jag åker iväg i ca 1-2 timmar. Kommer hem och Enzo börjar dryga sig.
Irriterad som jag var så bara muttrade jag och Micke åkte och jobbade.
Direkt efter han har åkt så hoppar Enzo upp på en av köksstolarna och sedan upp på köksbordet för att kolla ut genom fönstret! Antagligen för att se vart husse tog vägen...
SUCK! Försökte få ner han på det stället han hoppade upp, men envis som han är så vägrar han. Och det är ingen idé för mig att lyfta ner honom, han har blivit så jäkla stor och tung nu så det orkar jag inte. Så istället dunsar han fram på datorn som står på bordet och välter ner den på golvet, tallrikar & allt som fanns på bordet låg på golvet!
Blir förbannad och ringer Micke och gnäller i telefonen så han ville lägga på direkt. Ja, det gjorde inte saken bättre måste jag säga. Jag orkar inte rabbla upp allting som har gått fel idag, är helt slut nu.

Nu har iaf Enzo lugnat ner sig och nu ligger han och sover. Riktigt skönt, om man får säga så.
Ååhhh, vilken dag.


Hoppas ni har haft en bättre!




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0