♥ ♥ ♥ Enzo ♥ ♥ ♥

Enzo har gjort illa sig två gånger idag. (Jäkla tur att vi försäkrade honom igår då!) ;)
Första gången busade han med Wilma och fastnade med benet under soffan på nåt sätt.
Han skrek så jag knappt visste vad jag skulle göra. Stackarn. ♥
Andra gången när vi var ute och gick med Wilma så halkade han.

Nu står han på balkongen och försöker kolla över räcket ner till de andra hundarna som bor under oss.
Det bor 3 tikar under om jag inte redan berättat det. Små "golvmoppar".

Jag undrar hur mkt Enzo väger nu. När han var 12 veckor (3 månader) så vägde han 13 kilo.
Nu är han ungefär 6 månader och väger definitivt mer än 13 kilo!
Tänk va liten han har varit. ♥

Nej, ska försöka plocka ihop Enzo´s leksaker så det blir någon ordning här tills vi får nya köksbordet imorgon :)
Godnatt! :)



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0