Enzo, Legolas och Tina!

Har nyss kommit hem från en regning promenix med Liza & hundarna. Enzo, Legolas och Tina.
Roligaste hundarna som finns :) Och jag kan ju tala om för er att Enzo är inte alls vit och svart längre, han är svart och svart just nu efter att ha rullat i lera, blött gräs och annat smuts.  

Gick förbi Liza´s mamma & pappa en sväng, dom ville se hur stor Enzo har blivit. Och en halvchock fick dom nog :)
För stor, det är han då. Och större blir han allt.
Men det gör inget, han är snygg ändå!
När Enzo & Tina var "små" (dom är fortfarande valpar) så var dom lika stora, höga och långa. Nu är Enzo smällstor till skillnad från Tina. Jag undrar lite hur stor han kommer att bli.

Apropå det så skulle jag vilja träffa alla hans syskon. Har iofs sett kort på endel av dom (och dom är också fina), men skulle vara roligare att träffa dom också! :)
Lite synd att dom bor så långt bort bara.

Jädra synd att det inte blev nå kort tagna när dom lekte & busade, men det kommer väl fler gånger.



Vad säger man?
Sådan husse, sådan hund.



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0