Good work Darling ♥

Ja, har man en hund så har man!
Enzo har lärt sig att bita/skruva av korkar på flaskor.
Vi hörde honom ligga och leka med en flaska i sovrummet, men både
jag och Micke trodde det var en tom flaska.
Men så fel vi hade.
När vi skulle lägga oss hade vi läsk i sängen.

Och inte kan man bli arg heller.
♥ ♥











Sen vi flyttade hit så har Enzo skitit & pissat inne varenda natt.
Men så blev jag medlem på vovve.net och bad om råd eftersom
varken jag eller M förstod varför, han hade ju slutat med den i gamla
lägenheten.
Enzo brukar sova inne i sovrummet med oss, och lägenheten är så pass
stor så han kan ju gå runt hursomhelst på nätterna, men så fick vi rådet
att vi ska stänga dörrarna (det är 2 dörrar in i sovrummet) eftersom hundar
ogärna pissar/skiter ner deras "hundkoja" där dom sover. Sagt och gjort, och
nu har han varken skitit eller pissat på natten.
Det var ett bra tips måste jag säga, och nu är Enzo som han ska vara :)
Men jag undrar vad det berodde på, han kanske inte "känner sig hemma" ännu.
Vad vet jag? Hursomhelst så är Enzo världens bästa och han lär sig saker jättefort.
Jaja, det var väl det jag hade på hjärtat idag 
men behöver ni tips och råd till nånting med hundar så kolla in vovve.net :)
Den är toppen!




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0