Födelsedag :)

Idag fyller jag (Enzo´s matte alltså) år :) 21 år. Tiden går fort.. ;) Micke jobbar så jag & Enzo är hemma själva. Tråkigt. Men ska snart åka till mina föräldrar, tror Enzo får vara hemma idag. Det klarar han, jag blir inte borta så länge iaf :)




Bästa vänner :)                                                                                       
 
                                                                                                           Puss
 


Sen när jag kommer hem så tänkte jag att vi ska gå ut & träna lite om det slutar
snöa, men som det ser ut nu så verkar det inte ge med sig.
Jaja, får hoppas det slutar.. Men å andra sidan så är det inte hela världen
om det snöar heller. Enzo blir ju glad iallafall :)
Ha en bra dag!



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0