God Jul ;)



Lite tidigt kanske.
Men bättre tidigt än för sent ;)
Enzo är helt slut, han ligger i fotändan
och sover som en stock. Mysigt. Jag börjar
också bli trött. Ska krypa ner i sängen och
kolla på tv.

Godnatt & ha en bra kväll..



Förresten, har ni sett snöflingorna som faller ner på Enzo´s blogg.
Klart det måste vara lite julstämning här också & inte bara hemma
hos oss.. :)


Hejsvejs.

Namn: Amanda [ Girlyliicious ]

Tack så jätte mycket=)

Jag hade gärna förklarat, men det är så komplcerat :/

Kram

2008-12-04 @ 21:06:12
URL: http://girlyliicious.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0