Lek & bus i snön.

Enzo har nyss varit ute & lekt med Wilma. Skönt att det går så bra med dom två vovvarna :) Tråkigt nog så dog batterierna i kameran så det blev inte så många kort, och inte heller några bra kort :) Men ni får se dom ändå..

Har ni lika mycket snö som vi? :)
Dags att köpa en dragsele åt Enzo nu också.. Och igår tuggade han sönder dressyrlänken också. Lite dumt, eftersom vi nu måste köpa både ett nytt koppel och en d.länk.. Jaja, vi får skylla oss själva när vi slängde kopplet & allt på golvet :) Men å andra sidan så har Enzo varit bra duktig ända sen han var liten ändå. Det är inte många grejer han har tuggat sönder iaf :) Kanske beror på att vi skämt bort honom med massa tuggleksaker & grejer :)



Påväg till Wilma


Sen såg vi han som jag inte minns namnet på & hans två hundar
Aiko & Kipper.. :]


Kipper ville inte gå längre.. Han spanar på Wilma som kutar runt i skogen :)


Enzo blev intresserad ;)


Och sen kom Wilma i full fart..


Enzo & Wilma ute på gården :)
Kul med snö..


Här har två hundar haft race ;)


Wäinö, Wilma och Enzo :)


Enzo är helt tokig i snön.
Äter & rullar sig som en galning.
Nu är han då inte torr nånstans..

Namn: Gina

Husses hund o katt har anti drag som jag har till Rocky, kostar bara 75kr värt att prova. Du kan oxå ha det till ett gå fot koppel

2008-12-03 @ 14:00:28


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0