O n s d a g.

Tack Gina för svaret. Hade jag tänkt lite mer så hade jag nog fattat att det var så ;) Men ja, hjärnan hänger inte med riktigt ibland.. :)


I helgen var vi upp till Blyberg & hälsade på Mickes pappa. De senaste gångerna vi varit där har det varit riktigt trevligt. Så skönt att man kan ha Enzo lös där uppe eftersom dom har en stooor gård. Lite dumt att honom lös här där vi bor eftersom det bor 3 små tikar under oss & sen så bor W´s hund Wilma i huset bredvid ;) Bara tikar runt oss.. Haha..

Det händer inte så mkt på dagarna, vi är mest ute & leker i snön. Enzo älskar det. Ska filma honom någon dag så ska ni få se hur roligt han har :) Nu är det lite för mörkt..

 

Namn: Gina Johansson

Bra när man kan hjälpa varandra. Han e sååå söööt kram

2008-12-17 @ 22:25:51


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0