Ingen ny design.

Det är nångting som alltid går fel när jag ändrar Enzo´s design och det blir inte bra.
Så därför får den se ut så här ett tag till.


Idag är det lika varmt som det varit de senaste dagarna och det börjar bli drygt.
Micke ligger och sover, förstår inte hur han kan sova när det är så här varmt faktiskt.

Nej, nu ska jag och Enzo gå ut en sväng innan solen blir för varm! :)
Ha en bra dag!

Namn: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Tävla om goodiebag värde över 20 000 kr läs mer i min blogg och länka gärna till inlägget i min blogg så har du större chans att vinna.



Kopiera denna länk direkt in i din blogg så är chansen stor att just du vinner. Detta är den största tävling någonsin i bloggvärlden

http://annawintour.blogg.se/2008/july/tavla-om-goodiebag-varde-over-20-000-kr.html#comment

2008-07-28 @ 10:58:33
URL: http://veckomagasinet.se


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0