Jäkla bredband!

Bredbandet har fortfarande inte kommit igång och det är riktigt irriterande nu när jag vill lägga in massor av kort som blivit tagna på slutet.
Iofs så har vi inte setat vid datorn så mkt heller pga värmen som varit dom senaste dagarna.
Över 30 grader varmt och det har varit jobbigt som attans. Enzo har nog inte heller gillat det så mkt.
Han går in och lägger sig i duschen där golvet är ganska kallt. Är nog skönt för honom.
Första gången han gick in och lade sig där hittade vi inte honom. Vi letade under sängen, ute på balkongen.. Jaa,överallt och till slut inne i duschen. Där ligger han bakom duschdraperiet och sover den sötkorven ♥

Enzo blir bara duktigare och lydigare nu tycker jag.
Förutom när det kommer andra hundar.
Har inte riktigt haft någon lust/ork att träna med honom när man inte får någon respons från
någon som vet hur han är. För han är riktigt dryg ibland faktiskt. Men jag tänker inte ge upp.
Han tycker om hundgodis så mkt och han är faktiskt lättlärd. Nu har han lärt sig "vacker tass" också.
Men han har fortfarande svårt för "ligg". Men det kommer väl det också :)

Nej, ska se om jag får upp lite bilder nu iaf :) Ska nog ändra designen om jag orkar. Annars blir det nog imorgon om det inte är lika varmt då.



Starkt jobbat Enzo.
Hälfen av en toalettrulle.


Enzo har parkerat i duschen :)


♥ Enzo ♥

Nu får det räcka för idag med bilder eftersom det här nätet går så jädra segt så det är inte kul att ladda upp bilder. Förhoppningsvis kommer vårat när igång snart. :)

Godnatt! :)


Mattes blogg.

Namn: Liza

Hihi va sött att han ligger i duschen ;D

2008-07-28 @ 00:09:29
URL: http://smooch.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0