Hejsan hoppsan!

Har inte blivit så mkt skrivande på slutet. Sorry för det. Men jag är sjuk och orkar inte lägga ner så mkt energi på att blogga just nu. Sitter och försöker ladda upp en film på Enzo, men det tar 465 år ungefär. Riktigt segt.
Men ja, det har inte hänt så mkt faktiskt. Igår var vi hos morfar och hälsade på. Dom bor bredvid en hästhage och när Enzo såg hästen blev han rädd, men ändå nyfiken så han gick fram till stängslet och fick en stöt i örat. Stackarn.
Men det gick bra som tur var. 



Snart är filmen klar så den kommer upp strax :)



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0