Rättvik

Idag ska jag och Enzo åka till Rättvik, lillebror slutar 9:an, så vi tänkte åka och kolla. Ska bli kul :)
Och Enzo blir bara större & större, och han kommer bli riktigt snygg när han bli stor! :)
Precis som sina föräldrar! =D

Fick en kommentar av Ann för ett tag sen, och hon berättade att Polara (Enzo´s mamma) också ligger ner
när hon äter och dricker. Va roligt att veta! =D
Då vet vi vart det kommer ifrån också! ;)

Neej, nu ska vi gå ut lite innan vi ska åka.
Det har förresten varit runt 35 grader varmt hur länge som helst nu, och igår & iförrgår så åskade det och regnade det en skvätt. Skönt som attan var det! Det var verkligen efterlängtat.
Idag är det inte riktigt lika varmt.

Nej, nu SKA vi gå ut :) Hejsvejs!





   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0