Sommar´n är bra, men det är för varmt just nu !

Idag har värmen gått upp i huvudet på mig. Tror den gjort det åt Enzo också för den delen, han har sovit bra mkt idag.
Och när han väl kommer ut så blir han helt tokig och ska rulla sig i gräset osv.
Har faktiskt inte orkat skriva så jättemkt under helgen pga värmen.
Och här hemma är det supervarmt inomhus.
Hjälper inte att man har alla fönster öppna heller.
Över 30 grader.

Stackars Enzo.




När Enzo går med andra människor i koppel så drar han jättemkt. Lite dumt tycker jag
nog att det är. Men å andra sidan så är han våran hund och huvudsaken är att han
gör som vi vill när vi går ut med honom.

Nej, nu ska jag ta och göra nånting annat. Ha det bra!




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0