Enzo Darling

Enzo börjar bli duktig nu, kissar & skiter inte inne lika mkt längre.
Nu går han oftast & ställer sig vid trappen när han vill ut.
Skönt.

Han har nyss legat och sovit under sängen, vaknade och ville ut..
Snart kommer husse hem så då kör nog Enzo ett race runt i rummet, upp & ner från sängen,
under bordet.. Ja, överallt..
Bråkstake :)




Godnatt ! :)



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0