Enzo


Namn: Ann

Hej på er!!

Ni verkar ju ha det alldeles förträffligt! Här uppe är allt bra, idag har det varit rena högsommarvärmen. Polara och Salka ligger och dåsar i hundgården. Om två veckor ska vi vara hundvakt till en av valparna,då husse och matte ska åka till London. Det ska verkligen bli skoj. Vad tjusig Enzo är, och han verkar bli stor!

Kram Ann

2008-05-10 @ 18:09:38


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0