Nu så..

Nu börjar bloggen funka igen.. Fast det fattas lite grejer när man ska göra om designen, så jag väntar nog med det.. =)
Idag har vi varit hos mattes morfar,
sen städade vi lite när vi kom hem eftersom Enzo har en tendens till att stöka till rejält.. 
Får bli mer städning imorgon, hoppas det regnar så vi inte missar nånting ute! ;)



För några veckor sen så var det hur mkt snö som helst..



Och nu ser det ut så här..

Tycker tiden har gått så fort på slutet..

Just nu står Enzo & gräver i en låda, river ur alla grejer ur den..
Så det är bara att städa igen...

Idag så kissade han förresten på en tröja.

Nej, godnatt nu.. Sov gott!



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0