Onsdag - Tordsag


I Onsdags så var vi upp till Wäinö & hälsade på så Enzo fick leka med Wilma också.



Och nu ligger latmaskarna Enzo och Micke och sover.
Jag fick inte sova mer för Enzo. Och när jag väl kommit upp så hoppade han upp
i sängen och lade sig.
Tack för det. ;)


Får se vad vi hittar på idag då, det har regnat i natt men jag hoppas solen kommer fram och värmer
snart så vi kan vara ute idag.




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0