Sandängarna.

Vi har nyss kommit hem från Sandängarna, tog bilen dit sen gick vi sista biten ner till sjön/stranden.
Hur mysigt som helst.
Enzo lekte & sprang runt hela tiden, men var rädd för vattnet.. :)


Här kommer några av bilderna, tyvärr så har kameran gått sönder så det blir bilder från mobiltelefonen nu.
Tryck på dem för att se större bilder.

          



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0