Veterinärbesök.

Det gick jättebra idag hos veterinären, Enzo satt helt stilla och tuggade på en Frolic när han fick sprutan.
Hon var klar innan han hade tuggat klart..
Verkade som om han inte märkte av det alls. Jätteduktig var han!
Han fick sin andra valpspruta nu och sen fick han nånting mot "kennelhostan" (tror det hette så) som tydligen
har kommit hit nu.
Sen var det billigare än vad vi trodde det skulle vara.
351 kronor bara!

Vi kollade även hur mkt han vägde nu, när vi hämtade honom så vägde han runt 7 kg har jag för mig att Ann sade, och nu väger han 13,3 kg..


När vi kom hem så tvärslocknade Enzo och lite senare gick vi ut tillsammans med Liza & Legolas igen så dom fick springa av sig ute på åkern/ängen.
Och där hittade vovvarna fisk som någon slängt ut, så nu luktar Enzo mindre mysigt i munnen..
Och nu ligger sötkorven Enzo under bordet och snarkar. Skönt :)


Enzo hos veterinären innan sprutan.


Inne hos veterinären.


Enzo blev så trött så han lade sig direkt på gräsmattan hos morfar när vi kom hem..



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0