Lång "promenad"

Har nyss kommit hem från en lek-och-bus-promenad med Madde & Liza + deras hundar Blossom & Legolas. Ganska kallt ute, men det blev bättre & bättre ju mer vi rörde på oss iaf :)
I nästan 2 timmar har vi varit ute, skönt! 

Enzo & Blossom har aldrig hälsat på varandra förut, eftersom att B inte brukar tycka om andra hundar eller hur det nu var, men det kanonbra faktiskt :) Jag tror Enzo är ganska lätt att vara kompis med.. Eller ja, iallafall dom gångerna han inte håller på och dryga sig ;)

Nu är det halt på backen & imorse så drog Enzo Micke på isen.. Hahaha.. Jag missade det men det måste ha varit en rolig syn iochmed att M är så pass liten :P Hahahaha :] Sötkorvarna.


Nej, nu ska jag ta & fixa och dona lite innan M kommer hem från jobbet :)



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0