Sweet child of mine ;)



Sorry för den dåliga uppdateringen, men det händer faktiskt
inte så jättemkt här. Enzo blir som sagt bara drygare & drygare.
"Glömt" allt han lärt sig osv, vägrar lyssna.. Ja, och jag börjar
tappa lusten eftersom man inte får nån hjälp från husse heller.
Men gnistan kommer nog fram snart. Bara körkortet är klart så
ska jag ta tag i Enzo, inte ordagrannt men jag tror ni förstår hur
jag menar :) Idag rev Enzo ner en blomma i fönstret. Den dagen
har jag faktiskt väntat på.. Haha :) Nej, jag ska ta och göra lite
mat & sen mysa lite framför teven med världens goaste hund ♥

Namn: Gina

Vilken fin bild, den skulle du printa ut o rama in. Om min ärthjärna vill sitta still så man kan få ett bra foto kanske du vill göra ett fint foto åt mej. kram

2008-11-28 @ 00:38:09


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0