Tråkigt.

Torsdag.
Vilken tråkig & kall dag det varit. Dimma & frost överallt.
Och nu börjar det bli halt i trappen utanför också, inte alltför kul att gå ner/upp i den..
Jag är sugen på att klä på mig varma kläder & sen gå ut och fotografera, men skulle vilja ha sällskap.
Synd att M jobbar fortfarande.

Enzo ligger & sover bakom soffan, snarkar som jag vet inte vad.. :) Sötnos.
Han måste ha somnat om, tog nyss kort på honom och då vaknade han..
Tänk att han alltid ska ligga där det är minst plats, så har han varit ända sen har var liten :)









Här är några gamla kort där han knölat in sig i trånga utrymmen;


Under sängen



Under ett jättelitet bord



På golvet, fram i bilen :)



Ja, vi har hur mkt kort som helst på Enzo,
och inte ens hälften av dom ligger ute
här på bloggen :)


Ska fixa högerklicksskydd till den Enzo´s blogg också.
Vill inte att folk snor massa bilder. Iofs så finns det alltid
sätt som folk kommer på men det är ju lite förebyggande iaf.. :)

Namn: Gina Johansson

Fin han är Enzo. Ja dom gillar att krypa in där dom knappt får plats, tror inte dom förstår hur stora dom e haha Det är inge roligt att folk tar bilder utan lov, det är ju inte svårt att fråga först

2008-11-06 @ 20:11:52
Namn: Gina Johansson

hur gör du så dom inte kan ta bilder,kan va bra o veta kram

2008-11-06 @ 20:13:33


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0