Träning :)

Förlåt för dålig uppdatering. Det beror dels på att det varit lite jobbigt ett tag och att det inte har hänt så mkt med Enzo.

Idag har vi börjat träna med Enzo "på riktigt". Har kontakt med en tjej som brukar träna både sin hund & andras hundar, så jag frågade tillslut om hon ville träna Enzo lite också. Och det ville hon. :) Kanonbra! Billigare än att gå på "riktig" hundkurs och dessutom så mkt trevligare/roligare.

Jag förväntade mig att Enzo skulle vara jättedryg & jobbig som han har blivit nu när han träffar andra hundar, men oj va fel jag hade! Han var så duktig, så nu ligger jag här i sängen med ett leende på läpparna. Han lär sig fort även om han inte riktigt förstått ännu vad det är han ska lära sig. Sötnos. ♥ Nu ligger han och snarkar efter att ha varit ute i nästan två timmar och tränat & busat :)

Blev tyvärr inga bilder idag, men bara det är ljust någon dag nu så ska jag ta med kameran & knäppa kort :)

Allt känns så bra just nu och jag hoppas verkligen att det fortsätter så här nu :)





Bilden tagen av Linda.



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0