Bebis :)

Har nyss kikat in Ann-Maries blogg och såg hennes valp. Såååå jäkla söt!  Åhhhh, va sugen man blir på en valp igen - Ja, Enzo är fortfarande valp, men inte så liten som han var för några månader sen.. Usch va jag saknar bebis-Enzo ♥ Det var så mysigt med en liten bebis runt fötterna, nu är han så stor så han ser ut som en kalv snart. Darlingen. Hursomhelst så var iaf Ann-Marie´s hund jättegullig. En liten tjej blev det :) Neee,fy va sugen jag är på en valp. Undra hur Enzo skulle reagera.. :) Men vi ska inte ha någon till hund, inte just nu iaf.. Har redan tjatat på Micke fast jag vet att det är jag som får stå ut hela dagarna med att få hunden rumsren & "laglydig" ;) Och han sa faktiskt nej.. Ganska väntat ;) (Fast jag har kommit på honom att sitta & kolla på vovvar på blocket, Flera Husky´s för att vara exakt) Tsss... :) Höhööö... Nääää, jag får nog vänta några år med en till hund, men det gör inte så mkt.
Jag (Vi) har ju faktiskt världens bästa & finaste hund redan. :)
ENZO! ♥


 ♥
6 veckor «- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -» 7 månader & 2 veckor
Och visst har han blivit bra snygg? ;)

 
_______________________________________________
_______________________________________________

Imorgon bitti ska jag ringa till vårdcentralen, jag hör nästan ingenting på vänstra örat nu & det känns inte alltför kul. Idag när jag skulle ringa till Micke så hörde jag inte att han svarade men när jag bytte till andra örat hörde jag honom.. =/ Jag har ju haft problem med öronen jättelänge - det har liksom kommit & gått, och jag har ju trott att det har med förkylningen att göra, men då ska det inte göra så här ont och dessutom blir man inte döv när man är förkyld. För det är väl vad jag är just nu? Halvdöv iallafall... Jaja, ingen har väl dött av "lite" ont i örat... Än! Nu ska jag fortsätta kolla på My name is Earl och vänta på att Micke kommer hem (om en timme) så han kan hjälpa mig med revaxören igen - jag hoppas verkligen att jag hjälper nu när jag ska sova med det. Antingen skulle man ha det i 30 minuter eller sova med det. 30 minuter provade jag tidigare idag - Och som väntat så blev det inget resultat, snarare värre.



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0