Hejsan hoppsan! :]

Äntligen torsdag.
Jag ser fram emot varenda torsdag efter Micke slutar jobba tidigare + att han är ledig resten av veckan.
Torsdagar är dom bästa dagarna.. :]
Idag har jag varit ner på körskolan en vända & Enzo fick vara hemma hos Anna (och Carro) under tiden.
Vi skulle egentligen fått tillbaka datorn idag, men som jag har vetat om hela tiden så blev det inte så.
Nu får vi tillbaka datorn den 12:e Oktober! Över en månad får vi vänta! Jag börjar bli irriterad på Onoff.
Mer irriterad än vad jag brukar vara. Jag ångrar att jag köpte på datorn & telefonen där..
Jaja, nog om det.

På lördag kommer min bror & hans son och hälsar på. Ska bli kul :) Har inte träffat dom på länge nu. Och efter det så ska vi åka iväg över natten, och självklart får Enzo följa med :) ♥ Tyvärr så kan jag inte skriva ut på bloggen vart vi ska än ifall
att en person får reda på det (om han/hon nu får för sig att läsa här) men på söndag så kan jag berätta när vi kommit hem.. :) Kommer dessutom inte att vara så mkt mottagning skulle jag tro, men det gör inget. Skönt att komma bort lite + att Enzo får busa & leka av sig hur mkt han vill där :)

Nej, nu ska jag ta och fixa lite.. Hejsvejs! :)




Enzo tror fortfarande att han är en liten skrutt ;)



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0