Shopping :)

Det blev lite shopping tillsammans med morfar här på kvällskvisten :] Men det blev inga grejer till mig utan bara till Micke & Enzo. Först sprang jag in & handlade mat & grejer till M. Sen åkte vi vidare till djurmagazinet & shoppade lite grejer
åt Enzo. Bortskämd som han är. ♥ Det blev en sele, ett strypkoppel & lite ben. Ett av benen såg ut som en baseball-boll, den uppskattades ganska mkt kan jag ju tala om! :) Jaja, hursomhelst så var det kul att gå & shoppa lite med morfar, fick ganska många bra råd fast han kan vara lite vimsig i bollen ibland ;) Haha... Han tyckte jag skulle köpa ett halsband som har taggarna inåt mot halsen.. Haha, nej tack du! Dessutom så är väl inte dom ens lagliga i Svergie? Eller dom kanske inte är lagliga nånstans.. Jo, det borde dom väl vara, det finns så sjuka länder.

Jaja
, tyckte det var dags för en sele åt Enzo nu, och i vinter så blir det en dragsele åt honom :) Åhhwhww, jag längtar :)

Namn: Ann

Vad fin han är, Enzo - och så stor! Han påminner mycket om Polara på många av bilderna. Speciellt där han står och tittar ut genom fönstret. Så där står Polara också, och snorar på fönstret. Jag kan berätta att Polara drog mycket i kopplet som unghund. Jag provade ALLT. Men det som har gett resultat är tid och träning (och strypkoppel ) Så ge inte upp!! Kramar Ann

2008-09-26 @ 11:28:15


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0