Bättre idag.

 Enzo verkar iallafall bättre idag, men såret ser fortfarande snuskigt ut.
Tycker lite synd om honom, han verkade ha så ont igår. Stackarn. Men ja,
han får väl skylla sig själv att han flög på den andra hunden. Jädra tur att
den andra ägaren inte tänker anmäla och allt som hör till, då hade jag haft
skulder över öronen kan jag tro. Jaja. Jag bad om ursäkt & så, mer kan jag
inte göra. Det var ju faktiskt Enzo som fick lite sår och även ont.




Namn: Jenny

hej, hur är det med Enzo. Är såret bättre?

2009-04-25 @ 15:58:54
URL: http://millastar.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0