Känsliga tittare varnas.

Enzo flög på en hund idag & började bråka. Den andra hundens ägare verkade inte alltför glad. Vilket jag kan förstå. Hm. Enzo som brukar tycka om andra hundar, men jag börjar tro att han har nåt emot svarta hundar. Det är oftast dem som han morrar åt. Och tråkigt nog så var den här hunden svart.


Jaja, hursomhelst så blöder Enzo nu. Blod på golvet & mina byxor. Har inga pengar på telefonen så jag kan inte ringa någon veterinär, inte någon bil som funkar så jag kan inte åka till Kråkberg (Veterinären där) heller. Ser ut som om halva trampdynan är borta, alltså den som sitter vid klon som sitter längst upp om ni förstår...? Svårt att förklara.. Titta på bilderna så förstår ni nog.





Det ser inte så farligt ut på bilderna, ser värre ut på riktigt. Min "lilla" skrutt. ♥
Det kanske inte är så farligt egentligen, men klart man blir lite halvorolig.



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0