Hallå hallå haaallåå.

Har ni haft det bra under tiden jag inte skrivit nånting? :)
Det har vi!
Snön har ju kommit tillbaka så vi har varit ute apmycket & busat som bara den.
Enzo tycker verkligen om snön. Skulle vilja bo i ett hus med en stoooor gård så han kan springa
ute hur mkt han vill!


Har inte tagit några bilder på slutet pga att batterierna har varit borta.. Meeeen nu har jag äntligen hittat dem.. INNE PÅ TOALETTEN! Vad dom nu skulle göra där inne...?! Hursomhelst så blir det mer fotande nu :)




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0