Sömntuta.

Nu ligger skrutten och sover i soffan.. Han är så mysig. ♥ Finns ingen hund som skulle kunna ersätta våran sötnos. Visst är han dryg & jobbig ibland, men vad gör det? Han är bara 1 år & då får man vara så ;)

Ibland känner jag att jag skulle vilja ha en till hund, men samtidigt inte.. Tänk om han skulle känna sig utanför när man måste hålla på med valpen så pass mkt.. Det vill jag inte, då har jag hellre bara våran skrutt. Enzo ska alltid komma först :) Men nog hade det varit mysigt med flera hundar.. Och självklart skulle alla vara Husky´s.Jag har såå många drömmar. Nångång vill jag ha massa draghundar så vi kan ut & åka släde och grejer.. Men då ska man väl kanske inte bo här ;)



Namn: Klara

var bor ni? Vi bor i skåne och sysslar med drag. skitkul! Man får polarhundsjukan när man väl skaffat sig en husky hehe, man vill bara ha fler! Vi har nöjt oss med två, men drömmer om att föda upp riktigt bra draghundar. =)



/ Klara

2009-02-19 @ 01:54:27
URL: http://alaskanhusky.doggyblogg.se


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0