Spruta.

Enzo fick sin spruta igår istället. Det var tänkt att han skulle få den i torsdags. Men blev lite miss i planeringen. Hursomhelst så var han jätteduktig. Han brukar alltid bli "överglad" när han träffar nya människor - men nu gick det helt kanon. Så skönt.. Den här gången märkte han inte heller sprutan. Precis som när han var liten.. Och efteråt fick han godis av veterinären. Då blev dom genast kompisar ;) Skrutthund.

Ska ta & äta lite mat och sen gå ut en vända med Enzo.



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0