Big dog.

Vi har en stor , fin hund..
Ifall att ni missat det ;)












När han står & kollar i fönstret så är han faktiskt lika lång som mig.
Lite roligt..

Namn: SANIBO

sweet!

2009-01-19 @ 13:52:33
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Namn: Gina Johansson

Han e så söt och stor

2009-01-20 @ 13:35:21
Namn: Jennie

haha söötis

2009-01-25 @ 21:55:46
URL: http://hallon8.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0