Ett tag sedan...

Ja,det var ju ett tag sedan jag uppdaterade den här bloggen, men det beror på att sladden till datorn har gått sönder & batteriet tog slut. Men nu har vi beställt en ny sladd & fått låna en annan sladd av grannen så länge :) Tack för det kära granne.


I helgen var vi ut i skogen med Enzo så han fick springa & leka lite. Ska visa kort snart. Tråkigt nog så måste vi ha en "långlina" på honom, annars sticker han iväg. Dumt, nåt han börjat med på slutet. Han har varit kanonduktig ett tag.. Men ja... så kan det vara. Nu har all snö försvunnit.. I lördags var det maaaassor av snö överallt. Tråkigt. Enzo som gillar snö så mkt.. Men jag tror det kommer mer snö. Kommer ni ihåg förra året? När det snöade i Maj? :)


Så här såg det iallafall ut då:
 
Och så här vitt är det verkligen inte nu.
 

Förresten så kanske det blir ännu en flytt om några månader. Känns lite halvtråkigt, men som sagt, det är bara kanske. Och om det blir så, så flyttar vi uppåt. Beror helt på hur det blir med jobb & sånt. Dom håller på och varslar folk som tusan överallt. Inte konstigt att man går arbetslös.

Nej, ska inte tråka ut er med mina "bekymmer"..  Nu ska ni få se korten från helgen :)



Månen.


Världens finaste.



Moonlight.



Skog&Himmel.



Hej försvunna vinterland.
Så här såg det ut i lördags.



Älskade hund ♥



Enzo myser i sängen efter en utedag :)



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0