Vilken känsla av lycka! :)

Idag klarade jag körkortsteorin! Bara uppkörning kvar nu! Åååh, nu är det nära tills jag har kortet i handen! :) Då ska jag  & Enzo ut och cruisa hela dagarna när M är på jobbet ;) Tur att både jag och Enzo tycker om att åka bil.. Haha.

I helgen så var vi uppe hos M´s pappa & hans tjej. Vi fick en dragsele av henne så att Enzo äntligen kan få ut och dra lite pulka och grejer. Han drog M på spark iallafall - Nånting som både Enzo & M tyckte var kul ;) Sötkorvarna mina!

Har inte blivit så mkt skriveri här på slutet heller, men det beror faktiskt på att jag har pluggat & försökt få Enzo att lyssna. Av någon anledning så har han slutat att lyssna ganska mkt. Blir nog lättare & bättre nu när jag inte har massa annat att tänka på också.. :)

Nej, ska ta & greja lite här hemma, nu när humöret är på topp kan man lika gärna göra nånting vettigt :)
Ha en bra kväll!



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0