Det gick bra.

Enzo´s akuttid gick "bra". Eller ja, bättre än vad jag trodde det skulle göra. Han har feber & luftvägsinfektion. Stackarn. Inte konstigt att han sover hela tiden.. ღ Han var på väg att hugga veterinären när han stack in termometern i röva på honom. Det hade jag också gjort om nån hade kört in nåt i röva på mig! Där ska inte saker in, det är skit som ska ut därifrån. Men annars så gick besöket helt kanon, Enzo var så duktig.

Så nu ska han iaf äta 2 tabletter 2 gånger dagligen i 10 dagar. 40 jäkla tabletter ska han proppa i sig. Men det står att dom ska smaka lever, så jag hoppas dom gör det ;) Då har han nog inga problem med att äta det..

Känns bra att ha det här överstökat nu. Jag visste väl att det var nåt som inte stod rätt till. Man ska alltid lita på magkänslan.


 - - - - - - - -

Förbesiktningen av lägenheten gick kanon. Inga anmärkningar. Han sa att alla fläckar & sånt var från den förra personen som bodde här. Och självklart höll jag med. Jag har inte gjort nåt. Jag gnällde lite om balkongdörren (jag kan ju inte stänga den riktigt) men då sa han åt mig att smörja den bara.. Jaha. Ja, jag får väl göra det. Lite matolja gör nog susen ;)




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0