Flytt.

Jag kan ju börja med att berätta att jag & M ska flytta isär.
Så mkt onödigt bråk så det blir bäst så här. Jag kommer att ha
Enzo med mig när jag flyttar eftersom att M jobbar så dumma tider
så han kommer inte att ha tid med honom. Men inte gör det mig nåt ;)

M kommer iofs att bo med mig (och Enzo) tills han hittar nåt eget ställe.
Förhoppningsvis så kommer det att funka.

Stugan jag ska hyra är kanonfin med en stor gård. Helt perfekt för
Enzo. :)

Det blir nog bra det här. Kan ju knappast bli sämre iaf ;) Haha..
Men nu vet ni varför det är dålig uppdatering iallafall.

Ha det fint! :)



Gammal bild.



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0