My soulmate ;)

Enzo är bra mysig ღ
Vi har legat i soffan & kollat på AFV idag (Americas funniest homevideos)  och Enzo var helt inne i teven. Så fort det är AFV så ligger han framför teven på golvet eller i soffan och kollar in varenda steg dom tar på teven. Han är så jäkla go, min lilla skrutt. Finns ingen bättre än Enzo. Jag har krypit på väggarna om jag inte hade haft Enzo. My soulmate ;)






   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0