Veterinär.

Enzo har nyst mkt på slutet nu, men de senaste dagarna så har han gått runt & harklat sig extremt mkt. Det låter nästan som rethosta blandat med att harkla sig. Det låter torrt. Läste lite om hundar & hosta, och nån hade skrivit att det kunde vara fel på lungorna och/eller hjärtat. Det var iofs om en mkt äldre hund. Enzo är ju bara 1 år & 4 månader än så länge, men ändå. Man kan aldrig vara för säker. Dom tyckte iaf att vi skulle uppsöka veterinär. Jag har ingen bil hemma idag så vi får lösa det imorgon om det inte blir bättre. Hoppas det bara är en liten förkylning. Han kanske har satt nåt i halsen med tanke på harklingarna..? Så svårt att veta när han inte kan berätta själv..

Blir faktiskt orolig. Min lilla skrutt.. ღ


UPPDATERAT:

Blir att åka till vettis idag istället. Jag ringde & pratade med dem & de tyckte vi skulle komma in idag.
13:40 har vi akuttid. Håll tummarna för att det inte är nåt allvarligt.




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0