Man kan ju undra



om han verkligen ligger skönt nu ?






På slutet har Enzo varit skitdryg & jag får spel på honom snart. Av nån anledning så har han börjat sticka JÄMT när han är lös nu. Riktigt tråkigt. Och han slappnar nästan aldrig av längre. Fattar ingenting. Han har varit så jäkla duktig förut men på slutet känns det som om allt går åt skogen.

Vi har även pratat om kastrering, men jag är inte säker på att jag vill det.
Enzo är så pass fin & underbar (fast han är dryg) så jag skulle vilja ha en valp
från honom senare. Dessutom var det ganska dyrt med kastrering.

åhw. Så mkt tankar & funderingar just nu.

Namn: Jenny

Nej nej schäfern är syrran, den andra är syrran hundvakt åt.





Milla stack ifrån mig igår, till en annan hund, då blev ja arg, kan ja lova, kan inte ha milla lös så heller, om hon får syn på något får ja inte stopp på henne,

2009-03-10 @ 12:50:45
URL: http://millastar.blogg.se/
Namn: Anonym

okej, vart ska du gå då?. ja börjar på kurs nu i april, med på både agility, spår, sök, och rallylydnad, som man fick prova på i den kursen,



2009-03-11 @ 17:32:17
URL: http://millastar.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0