Tomt.

Det är lite tomt på ord just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har skrivit det förut & jag skriver det igen: Det händer inte alls mkt runt oss just nu. Jag söker jobb & är ute och leker med Enzo bara. Kameran har dock inte fått följa med ut de senaste gångerna eftersom jag lär hålla koll på vad Enzo sysslar med iochmed att han har börjat sticka & vägrar lyssna på oss. Men men, mkt träning & grejer så blir det nog bra.

Lite synd att vi inte umgås med dom vi brukade umgås med, då nästan alla har hundar. Allt var roligare då.. Men men, så är det. Inte ska det hindra mig från att träna med Enzo inte.. :)

Vi (eller mestadels jag) har funderat på det där med kastrering lite mer nu & jag ska nog ringa och prata med en veterinär och höra med dem vad de tycker. Fasicken, en kastrering ska man väl inte behöva ta till med för att få honom lugnare.
Nåja, det blir nog bra i slutändan iallafall..


Nu sitter Enzo på balkongen och njuter av solen & kikar ner på tikarna under oss.. ;) Världens finaste hund är vad han är.





   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0