Han är speciell.

Vi måste ha världens roligaste & mest speciella hund. Okej, kanske inte. Men av de hundarna jag har träffat iallafall.. :)

♥ Han snarkar - men av nån anledning så har Micke missat det.. Hahaha :)
♥ Han "springer" i sömnen
♥ Ylar i sömnen
♥ Låter som en gris
♥ Sover oftast tills Micke's klocka ringer (11:oo)
♥ Börjar "prata" så fort vi åker bil & när han förstår vart vi ska.
♥ Han luktar gott (oftast iaf, Läs här LÄNK.)
♥ När han dricker så dricker han inte klart innan han går från skålen, utan han dregglar vatten hela vägen in i vardagsrummet.
♥ Leker alltid med maten innan han ska äta
♥ Han kollar på tv - Americas funniest homevideos och Animal Planet.
♥ Han ska alltid vara med på allting, följa med överallt.
♥ Han förstår förmodligen inte att han är så pass stor som han är.
♥ Han har aldrig bitit någon, möjligtvis naggat när man busar med honom :)
♥ Tycker inte om regn. När han är ute så sitter han på verandan & bara kollar ut. Vägrar att gå ut & kissa själv.. :)
♥ Älskar snö, brukar jaga snöflingor.
♥ Han vill sova där det är trångt.
♥ Han tycker om fil, yoghurt, tomat & gurka.


Ja, jag skulle kunna räkna upp massor av andra saker han gör också, men jag orkar faktiskt inte.
Just nu ligger Enzo och sover. Man hör snarkningarna från sängen. Ska hämta Micke om en timme ungefär så då tänkte jag att Enzo ska få följa med :)





   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0