Världens bästa!

HAHAHAHA, kolla nedersta bilden!
Enzo ser så jäkla rolig ut när han "snusar".. :)

 

Har nyss varit ute i skogen med Enzo. Skönt att bara gå och filosofera lite med kameran i ena handen & Enzo i den andra. Skogen är bästa stället att gå på med Enzo. Han blir så glad & massa nya lukter hela tiden. Är så jäkla glad att vi åkte & hämtade skrutten. Lite över 100 mil sammanlagt.

Vägen dit var ganska dryg, vi hittade inte riktigt först.. Men hemvägen var mkt värre, det snöade & regnade, det var halt och vindrutetorkarna funkade inte som dom skulle. Inte så jättekul. Men Enzo brydde sig inte, han låg och sov hela vägen hem. Och när vi väl kom hem så sket han på mattan. "Välkommen hem!", man blev lagomt glad då när man suttit i en bil från o7:3o-oo:3o. Haha :) Stackars Micke som fick köra hela vägen, jag hade ju inget körkort då. Men jag tror nog att han tycker det var värt det ändå ;)

När Enzo var valp så kunde man ibland tänka "vad f-n har jag gett mig in på?!", men vem gör inte det? Det är en hund det handlar om. Det ska inte vara lätt alla gånger, då blir livet tråkigt tror jag. Nu skulle det aldrig falla mig in att tänka så. Enzo är den bästa som finns, och jag skulle aldrig kunna göra mig av med honom. Inte ens för min allergi. Jag går hellre runt & snorar hela dagarna.

Namn: Jenny

Hej

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling.

Gör du genom att motivera varför just du ska vinna.

Om du besöka min blogg så lämna gärna ett spår efter dig.

Ha en bra kväll.

2009-11-24 @ 17:11:51
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0